Ses Majestats Reials d'Orient han informat que seran fidels a la seva cita amb Sant Lluís, i visitaran el poble el dia 6 de gener a les 7.30 hores. Enguany no podran entregar els regals en mà, per complir les mesures sanitàries, però han explicat que ningú no ha de passar pena, que gràcies a la seva màgia, arribaran igual a totes les cases del municipi.
Ses Majestats Reials i l'Ajuntament demanen als veïns i veïnes que esperin els Reis a les portes de ca seva, als portals, als balcons, evitant les aglomeracions.
Com que aquest és un any especial, els fillets i filletes tindran una nova via per fer arribar la seva llista a Ses Majestats i als seus patges i patgesses. Els dies 28, 29 i 30 de desembre, els Patges es connectaran a través de videoconferències personals amb tots aquells infants que així ho hagin demanat, i així podran conèixer de primera mà les seves peticions.
Ho han explicat a la batlessa a través d'una videoconferència, que podeu veure íntegra al canal de Youtube de l'Ajuntament de Sant Lluís.